siri: de faldilla a vestit (versió exprés)

La pantigana va proposar la faldilla Siri pel primer CC de la Msmimisma week (un cc per cosir per nosaltres). Jo no sóc massa de faldilles però el disseny em va encantar, així que vaig decidir adaptar-ho a un vestit.

La pantigana propuso la falda Siri para el primer CC de Msmisma Week (un cc para coser para nosotras). Yo no soy mucho de faldas pero el diseño me encantó y me animé a adaptarlo a un vestido.

Avui us porto un tastet. Ja està tot cosit (o gairebé), em falta fer la vora de la part del darrere i arreglar la faldilla reversible que no acaba d'ajustar bé; però no volia fer tard a la presentació de les faldilles, així que en breu publicaré la versió llarga amb més detalls.

Hoy os traigo una muestra. Ya está casi todo cosido (o casi), falta el dobladillo de la parte de atrás y arreglar la falda reversible porque no acaba de ajustar bien; pero no quería llegar tarde a la presentación de fotos. En breve publicaré la versión larga con todos los detalles.


A la primera versió, la part reversible va per davant i la de darrera és tota negra llisa.
En la primera versión, la parte reversible va por delante y la de atrás es toda negra lisa.



A la segona versió, la part reversible va per darrera.
En la segunda, la parte reversible va por detrás.

Feliz semana!!

Comentaris

  1. Molt maco, però no es pot girar, oi que no?

    ResponElimina
    Respostes
    1. el vestit sencer no es gira, només la solapa i queda per darrera (a la práctica són dos vestits en un, igual que la faldilla). També es podria fer que es girés tot el vestit fent la part del darrera i la da davant iguals, però a mi m'interessa l'escot creuat per donar el pit.

      Elimina
  2. Personalment sóc fan de tot lo reversible, és una bona manera deredüir espai jaja. El teu vestit el trobo genial com sempre has combinat la roba magistralment
    Ptns

    ResponElimina
    Respostes
    1. moltes gràcies! vaig estar dubtant molt amb les teles, combinar tres tipus diferents em feia por, però trobo que el resultat és prou bo.

      Elimina
  3. Merci pel comentari al meu blog, guapa!! he flipat amb la versió vestit de la Siri!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. jajaja moltes gràcies!!
      jo he tafanejat el teu blog per sobre i tens coses molt xules, segur que m'hi passo sovint!

      Elimina
  4. Quina passada de vestit, semblen dos vestits totalment diferents!

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada